Wek de liefde niet…

10 mei 2015 | 0 reacties

Vanmorgen ging ik voor in Hazerswoude-dorp. Mijn preek ging over Hooglied 7: 1 – 8: 4 en I Korintiërs 13. Het werd een preek over mijn verlegenheid. De meest persoonlijke preek, die ik tot nu toe heb gehouden. 

0 Reacties

Plaats Een Reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *